четверг, 6 июля 2017 г.

Izmaiņas kuģniecībā: dabasgāze, lai padarītu dzinējus videi draudzīgākus

Kopenhāgenas pētniecības centrā ir izveidots unikāls kuģa dzinējs. Izmanto gan dīzeļdegvielu, gan sašķidrinātu dabasgāzi, tas ir izstrādāts, lai samazinātu oglekļa dioksīda un slāpekļa oksīda izmešu skaitu.
Jauna dzinēja veiktspējas rādītāji nedaudz atšķiras no parastajiem dīzeļdzinējiem.
"Kuģu operatoriem būs papildu ekrāni, lai uzraudzītu darbību paneli. Vienīgā papildu funkcija, par kuru būs jārūpējas, ir gāzes presēšana pēc vajadzības," saka Michael Jensen Kryger, inženieris mehāniķis.
Lielākais izaicinājums bija izstrādāt komponentus no jauniem materiāliem, kas joprojām būtu droši, saka Krigers: "Gāze ir zem spiediena, kas ir aptuveni 300 bar. Un mums ir dubultsienas sistēma, kas sastāv no iekšējās caurules un ārējās caurules. Ārējā caurule tiek ventilēta, un mēs kontrolēam plūsmu, uzraugam gāzi, lai varētu redzēt, vai sistēmā ir gāzes noplūde."
Aptuveni 99% no pasaules flotes, izmanto dīzeļdegvielu, šo dzinēju tirgus potenciāls ir jāizmanto, secina pētnieki.
Projekta dalībnieki: Vācija, Zviedrija, Šveice
Projekta izmaksas: €5 108 603
ES līdzfinansējums: €2 982 200


Комментариев нет:

Отправить комментарий